A szabályzatban pontosan fel kell tüntetni a visszaküldés és a visszatérítés kezelésének módját, például a következőket:

  • priorityMi a teendőjük az ügyfeleknek?
  • priorityMilyen körülmények között van lehetőség visszaküldésre és visszatérítésre
  • priorityA visszaküldéshez rendelkezésre álló időtartam
  • priorityMikor számíthatnak visszatérítésre az ügyfelek?

Áttekintés

Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes. Ha a vásárlás óta eltelt 30 nap, nem áll módunkban teljes visszatérítést vagy cserét biztosítani.

Ahhoz, hogy a termék visszaküldhető legyen, használaton kívül kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. Ennek is az eredeti csomagolásban kell lennie.

Többféle áru mentesül a visszaküldés alól. A romlandó áruk, például élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem küldhetők vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok vagy gyúlékony folyadékok vagy gázok.

További vissza nem térítendő termékek:

  • Ajándékkártya
  • Letölthető szoftvertermékek
  • Néhány egészségügyi és testápolási cikk

A visszaküldés befejezéséhez nyugtára vagy vásárlási bizonylatra van szükségünk.

Kérjük, ne küldje vissza a vásárlást a gyártónak.

Vannak olyan helyzetek, amikor csak részleges visszatérítést nyújtanak:

  • Nyilvánvaló használati nyomokkal rendelkező könyv
  • CD, DVD, VHS kazetta, szoftver, videojáték, kazettás magnó vagy bakelit lemez, amelyet kinyitottak.
  • Bármely elem, amely nem az eredeti állapotában van, sérült, vagy hiányoznak alkatrészei nem a mi hibánkból.
  • Minden olyan tétel, amelyet a kiszállítás után több mint 30 nappal visszaküldenek

Visszatérítések

Miután megérkezett és megvizsgáltuk visszaküldését, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük.

Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és bizonyos napon belül automatikusan jóváírásra kerül a hitelkártyája vagy az eredeti fizetési mód.

Késő vagy hiányzó visszatérítés

Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.

Ezután lépjen kapcsolatba hitelkártya-kibocsátójával, eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik.

Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: {email address}.

Eladó tételek

Csak a normál árú termékek után téríthető vissza. Az akciós termékek nem téríthetők vissza.

Cserék

Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ki kell cserélnie ugyanarra a tételre, küldjön nekünk egy e-mailt a(z) {email address} címre, és küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.

Ajándékok

Ha a terméket a vásárláskor ajándékként jelölték meg, és közvetlenül Önnek szállították, akkor a visszaküldés értékének megfelelő ajándék jóváírást kap. A visszaküldött termék kézhezvétele után ajándékutalványt küldünk Önnek.

Ha a terméket nem jelölték meg ajándékként a vásárláskor, vagy az ajándékozó saját magának küldte ki a rendelést, hogy később átadhassa Önnek, visszaküldjük az ajándékozónak, és ő tájékozódik a visszaküldésről.

Szállítási visszaküldések

A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldenie a terméket a következő címre: {fizikai cím}.

A termék visszaküldése esetén Önt terheli a saját szállítási költsége. A szállítási költség nem visszatéríthető. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítésből.

Élethelyétől függően változhat az idő, amíg a kicserélt termék megérkezik Önhöz.

Ha drágább tételeket küld vissza, fontolja meg nyomon követhető szállítási szolgáltatás igénybevételét vagy szállítási biztosítás megvásárlását. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.

Kell segítség?

A visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk a(z) {email} címen.